29 czerwca 2015

Z cyklu paczka niespodzianka - Maybelline New York, Brow Satin

Witajcie,

ostatnio znów dostałam paczuszkę niespodziankę od Wizażu a w niej kredka do brwi Maybelline New York, Brown Satin w kolorze Dark Brown.



Opis producenta:


Dwustronna kredka widocznie wypełniająca brwi. Jej sekret to automatyczna kredka nadająca kształt oraz wypełniający puder w gąbeczce dla efektu idealnie podkreślonych brwi. Trwałość do 12 godzin. Rezultat to widocznie wypełnione luki w brwiach. 

Cena: 18 - 28 zł.

Dostępność: drogerie stacjonarne i internetowe.

Moja opinia


Do testów otrzymałam kredkę w kolorze Dark Brown.
Dostępne są również kolory: Dark Blond oraz Medium Brown. Kredka jest dwustronna. Z jednej strony mamy wysuwaną kredkę a z drugiej gąbeczkę z pudrem. Najpierw nadajemy kształt za pomocą kredki, ewentualnie domalowujemy brakujące włoski a potem całość wykańczamy gąbeczką z pudrem. Tak pomalowane brwi mają ładny naturalny efekt a całość wytrzymuje spokojnie od rana do wieczora. Niestety kolor dla moich brwi jest troszkę za ciemny ale znalazłam inne zastosowanie kredki. Używam jej jako kredkę do oczu i w tej wersji sprawdza się równie dobrze, rysuje cienką kreskę potem rozcieram gąbeczką z pudrem i efekt jest bardzo fajny. 

Podsumowanie

Kredka warta uwagi. Daje bardzo ładny naturalny efekt, do wyboru aż 3 odcienie. Spokojnie wytrzymuje cały dzień. Polecam.

Pozdrawiam
Beata

2 komentarze:

  1. Szukałam właśnie kredki do brwi, może się na nią skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cie do Liebster Blog Award! Zapraszam do zabawy :) Więcej informacji u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń